Just another Blogger Theme9 Demos site

Design

Sports

Games

Movies Post

Movies

Business

Music

Category

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

Template Information

Random Post

Free counters!

Test Footer 2

Video

728x90 AdSpace

Fashion

Slider

Sports

News

Movies

Travel

Fashion

Latest News

Games

Recent Post

11/06/2014

Filed under:

sms

Share this:

Mesaje de Rusalii 2015 sms de Rusalii 2015

at  11/06/2014 -  by Unknown 0

Anul acesta sarbatoarea Rusalilor se sarbatoreste, de credincosi in data de 23 iunie, de aceea va punem la dispozitie urmatoarele mesaje de rusalii.


Fiul s-inaltat si Duhul coboara.
Impartasiti-va cu darul meu ce vine de la Tatal si aduce sfintenie, putere si bucurie. Inchinati-mi ziua mie si invitati-ma in viata voastra, in sanatatea, munca si familia voastra.
Chemati-ma in adunarile voastre si in inima voastra si voi veni sa fiu cu voi. Voi ma primiti in dar la botez, cununie, impartasanie si eu ma manifest in toate momentele importante ale vietii voastre.
Cereti prezenta si energia mea, chemati-o cu daruire ca asfel sa cresteti in virtuti, in pace si bucurie.
Va binecuvantez in energiile mele acum si mereu.
Duhul Sfant 

„În ziua Cincizecimii, erau toti împreuna în acelasi loc. Deodata, a venit din cer un sunet ca vâjâitul unui vânt puternic si a umplut toata casa unde sedeau ei. Niste limbi ca de foc au fost vazute împartindu-se printre ei si s-au asezat câte una pe fiecare din ei. Si toti s-au umplut de Duh Sfânt si au început sa vorbeasca în alte limbi, dupa cum le dadea Duhul sa vorbeasca. ”- BIBLIA (Fapte, 2.1-4)

Unknown


Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nam molestie molestie nisl, eu scelerisque turpis tempus at. Nam luctus ultrices imperdiet.
View all posts by Unknown →

0 comentarii:

Discussion

.

Labels

Text Widget

© 2013 7 Play.RO. WP Theme-junkie Converted by Bloggertheme9.
Proudly Powered by Blogger.
back to top