Just another Blogger Theme9 Demos site

Design

Sports

Games

Movies Post

Movies

Business

Music

Category

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

Template Information

Random Post

Free counters!

Test Footer 2

Video

728x90 AdSpace

Fashion

Slider

Sports

News

Movies

Travel

Fashion

Latest News

Games

Recent Post

11/06/2014

Filed under:

sms

Share this:

Mesaje De Buna Dimineata Pentru Persoana iubita 2015

at  11/06/2014 -  by Unknown 0

1. Buna dimineata, as vrea sa fiu prima raza de soare ce iti mangaie chipul dimineata, dar stiu ca nu pot. As vrea sa fiu ultima raza de luna ce te adoarme dar stiu ca nu pot. Sunt doar un om ce te iubeste si fara tine nu traieste!

2. Mesajul asta de dimineata nu vreau sa te trezeasca si sa te superi pe mine dar vroiam sa stii cat de mult te iubesc iubirea mea, esti viata mea!

3. Poti sa-ti spun astazi Buna Dimineata si ca te iubesc? Daca nu, pot sa-ti spun maine ? Dar poimaine ?…Pentru ca te voi iubi in fiecare zi din viata mea si tu esti dimineata mea.

4. Buna dimineata si hai sa ne trezim sa ne uitam pe geam si sa ne aducem aminte cum era sa muncim.Cand ma trezesc de dimineta si nu am chef de nimic imi aduc aminte de viata mea si mai tare ma oftic…

5. In fiecare zi ma trezesc iluminat de dragostea pe care ti-o port, fiecare zi imi pare mai buna, mai frumoasa pentru ca tu existi.
- Un duh mi-a promis 3 dorinte. Eu i-am spus ca nu vreau 3, nici macar doua, ci una singura: Mi-as dori sa te am pe tine langa mine dimineata! Buna dimineata raza mea de soare!

6. Lasa rasaritul sa iti mangaie sufletul... Lasa visele sa-ti daruiasca dragoste... Lasa zambetul sa-ti lumineze chipul... Lasa-ma pe mine sa-ti trimit ganduri bune pentru o zi minunata!! BUNA DIMINEATA !!!!

7. Te privesc dormind şi ştiu
În alt loc n-aş vrea să fiu
Decât la dulcele-ţi căpătâi
Să văd privirea ta dintai...
Pe chipul tău, un bob de lumină
Mii de ode calde-şi închină,
Că al său luminos descântec
Să-ţi nasc-al fericirii cântec...
Pe gene timpul te îmbie
Liniştea să nu şi-o strice
Ca din a somnului câmpie
Tu să ai un vis ferice...
Dimineaţa pură ce răsare
Pe trupul tău fără de vină
Dulce-ţi las-o sărutare
Ca ziua să-ţi fie senină...

8. Pentru cea pe care o iubesc(strumfi)
Atunci cand soarele va straluci noaptea.atunci cand va seca marea,atunci cand stele nu vor mai exista si luna nu imi va mai alina inima,atunci sa sti ca eu nu te voi mai iubii.Dar sun sigur ca acea zi nu va veni,la fel cum stiu ca soarele mereu va rasari si inima o sa imi incalzeasca si in fiecare zi o sa imi aminteasca ca mereu si pentru totdeauna tu imi vei ocupa inima.

9. Mesajul asta de buna dimineata nu vreau sa te trezeasca si sa te superi pe mine, dar vroiam sa stii cat de mult te iubesc iubirea mea, esti viata mea!

10. Cine se trezeste de dimineata este mult mai obosit, cine se scoala mai tarziu e mult mai fericit. Roua zorilor de mai, iti saruta buzele, si iti ureaza buna dimineata, soare!...maretia sa Luna, iti sopteste, dulci vorbe de iubire…..iti intinde inima mea in palma?

Unknown


Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nam molestie molestie nisl, eu scelerisque turpis tempus at. Nam luctus ultrices imperdiet.
View all posts by Unknown →

0 comentarii:

Discussion

.

Labels

Text Widget

© 2013 7 Play.RO. WP Theme-junkie Converted by Bloggertheme9.
Proudly Powered by Blogger.
back to top