Just another Blogger Theme9 Demos site

Design

Sports

Games

Movies Post

Movies

Business

Music

Category

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

Template Information

Random Post

Free counters!

Test Footer 2

Video

728x90 AdSpace

Fashion

Slider

Sports

News

Movies

Travel

Fashion

Latest News

Games

Recent Post

11/06/2014

Filed under:

sms

Share this:

Mesaje de iertare si impacare cu persoana iubita 2015

at  11/06/2014 -  by Unknown 0

     N-am stiut sa te pretuiesc si acum ma tem ca e prea tarziu… pentru a mai repara ceva… desi sufletul meu spera ca ma vei ierta…pentru ca el spera ca inca ma iubesti…


     Despartirea de tine ar fi o pedeapsa mai grea decat moartea pentru greseala mea, dar pentru ceea ce a simtit inima ta o merit. Tie timpul iti va vindeca ranile si iti va sterge incet povara acestei amintiri insa mie timpul imi va infecta ranile... IARTA-MA!!!


     Iartama e prea putin,dar totusi face sa incerci,caci stii eu nu mai pot asa sa mai traiesc,stiind ca suferi doar din cauza mea,as face orce doar ca sa ma ierti,sa stiu ca esti bine…deci nuti cer mai mult decit ertare in rest dupa voia Domnului dar tu fa aceasta incercare ka poate cine stie viata va deveni mai usoara …Iarta-ma.

     As vrea sa ma ierti ca ti-am spus adio.... acum stau si sufara si nu imi e bine .... de dorul tau plang mereu... doar pentru ca imi este greu... as vrea vorbele sa m-i le retrag ... tu imi esti cel / cea  mai drag / a ... am sa-mi amintesc mereu .... ai fost esti si vei ramane sufletul meu.... imi pare rau. 

     Te iubesc mult de tot ! iarta-ma ca am lasat sa intervina ceva intre noi...iti jur ca nu se va mai intampla niciodata..te-am iubit,te iubesc si te voi iubi pana cand voi muri!!!! iarta-ma.

     Iubire iarta-ma sctiu ca ti-am gresit ai pus la inima stiu ca te-am ranit iarta-maa caci nu pot sa traiesc fara tine, te iubesc foarte mult dar stiu ca am gresit iar acum regret in fiecare zi ochii imi sunt plini de lacrimi Intoarce-tee te rog, Intoarce-te i viata mea iti promit ca numai gresesc.

     Cere - mi orice daca vrei iti dau si viata cere.mi orice cere-mi visul si speranta cere-mi orice dar ramai numai cu mine ca m-am obisnuit cu tine... iarta-ma te rog.

     Ai dreptate, a fost vina mea… imi pare rau… da-mi ocazia sa ma revansez… nu o sa-mi revin pana nu o sa te vad zambind din nou… te iubesc ! 

     Tu mi-ai oferit sarutul, tu mi-ai dat caldura, tu mi-ai dat corpul, eu ti-am dat doar lacrimi si suparare.. te rog iarta-ma ...promit ca de azi ma schimb.

Acum realizez ca alaturi de tine timpul se scurgea in alt ritm, mergeam cu pasi mai siguri pe drumul vietii si eram toata o veselie…Lasa-ma sa intru din nou in viata ta.

Daca te-ai fi intors la mine si mai fi iertat, n-ai fi regretat niciodata. Mi-as fi petrecut toata viata incercand sa repar in fiecare zi raul pe care ti l-am facut. Eu cred ca fiecare merita o a doua sansa. E atat de iremediabila greseala mea?

Chiar daca am gresit, imi este greu sa recunosc si regret enorm, dar o voi face pentru ca te iubesc si vreau sa ne fie bine. Te rog din toata inima mea: Iarta-ma!

Cel mai dureros lucru e trist cand oamenii pe care ii cunosti devin oamenii pe care i-ai cunoscut.

Unknown


Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nam molestie molestie nisl, eu scelerisque turpis tempus at. Nam luctus ultrices imperdiet.
View all posts by Unknown →

0 comentarii:

Discussion

.

Labels

Text Widget

© 2013 7 Play.RO. WP Theme-junkie Converted by Bloggertheme9.
Proudly Powered by Blogger.
back to top