Just another Blogger Theme9 Demos site

Design

Sports

Games

Movies Post

Movies

Business

Music

Category

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

Template Information

Random Post

Free counters!

Test Footer 2

Video

728x90 AdSpace

Fashion

Slider

Sports

News

Movies

Travel

Fashion

Latest News

Games

Recent Post

11/06/2014

Filed under:

sms

Share this:

Mesaje de iubire 2015 sms dragoste pentru persoana iubita

at  11/06/2014 -  by Unknown 0

1. Dragostea este ca razboiul. Totul este permis; este usor de inceput, dar greu de dus la bun sfarsit si mai ales, imposibil de uitat.

2. Te iubesc 12 luni dintr-un an! 31 zile dintr-o luna! 60 secunde dintr-o minuta! Si daca ar mai fi vreo secunda, tot pe tine te-as iubi.

3. Ai aparut in viata mea ca o puternica raza de soare ce mi-a adus in suflet caldura si gingasia nesfarsita. Cu zambetul tau ma vei invata sa cunosc blandetea pana atunci necunoscuta. Sarutul tau mi-ar darui dulceata nemaintalnita, ochii tai senini mi-ar arata ca dragostea exista, iar tandretea si frumusetea sufletului tau mi-ar cuceri inima!

4. Am stat o noapte, sa aud ingerii plangand, asa cum sufletele noastre se cauta in lumea asta atat de mare, asa cum iubirea isi joaca zi de zi un rol imprevizibil astept sa imi simt inima pulsand in palma ta, sufletul tau in pieptul meu si o eternitate de sentimente sa ne apropie.

5. Cand toti imi spuneau ca printul multasteptat nu poate fi decat un vis copilaresc si ar trebui sa renunt la el, eu am continuat sa cred si sa sper. Visele si sperantele mele s-au implinit in sfarsit! Iti multumesc ca ai aparut in viata mea. Te iubesc !

6. Cat de mult te iubesc… nu vei sti niciodata… ai patruns in inima mea fara sa-mi dau seama… astept sa vina ziua aceea cand totul va fi asa cum ne doream…

7. Adevara dragoste nu are nevoie de un final fericit, intrucat adevarata dragoste nu are sfasit.

8. Exista 7 miliarde de oameni pe pamant. Si nu stiu de ce iti tot scriu mesaje. Probabil, pentru ca nimeni din cei 6,99 miliarde nu te poate inlocui.

9. Cand ma uitam la cer vedeam doar norii si ploaia ce cadea. Apoi, ai aparut in viata mea si dintr-o data soarele a inceput sa-si faca loc printre nori. Am invatat sa vad din nou cand mi-ai dat inima ta. Mi-ai aratat cum sa iubesc din nou, fara teama. Esti curcubeul din zilele ploioase si rasaritul in zilele senine. Tu esti singura mea dragoste.

10. Cu tine am amestecat atatea zambete cu lacrimi, atatea satisfactii cu greutati, clipe nenumarate dar stranse-n suflet cu grija, simtite si cantarite neincetat si neincetat, la capatul fiecarei clipe, inima mea da mereu acelasi verdict: Te iubesc .......!

11. Ma rog la Dumnezeu sa imi dea putere si posibilitate ca sa iti demonstrez dragostea mea pentru tine... dar nu cred ca mi-ar ajunge 1000 de vieti ca sa o pot face. Nu stiu cat timp mi-ar trebui ca sa iti multumesc pentru toata fericirea si dragostea care mi-o daruesti.

12. Cand ma gandesc la tine, inima imi bate atat de tare tind sa cred k vrea sa-mi fuga din piept si sa vina langa inima ta... sa-i spuna cat de mult te iubesc !

13. Oricat de speciale ar fi cuvintele, nici macar nu pot sa-ti spuna despre toata dragostea ce ti-o port in suflet.Esti pentru mine totul...si ceva in plus.Te iubesc ca existi, te iubesc ca ma faci sa sper si sa cred in tine.Te iubesc pentru ca te iubesc.O privire, cred ca ar fi deajuns sa intalegi cat de mult te iubesc si cat de mult am nevoie de tine, de dragostea ta.Foarte sincer iti spun, serios iti repet..."TE IBESC". Dupa cum am spus "numai pentru cei care intaleg ce inseamna cu adevarat cuvantul cu numele "DRAGOSTE""!

14. Departarea nu e decat o forma de a te iubi la fel de intens, de a fi cu tine peste toate drumurile si peste toate devenirile. Si toate apele si muntii dintre noi sunt numai felul meu de a-ti spune te iubesc in fiecare zi.

15. Pana sa te intalnesc, nu credeam ca exista persoane fara de care sa nu pot trai, si tu esti una dintre ele. Ce pot sa-ti spun: Te iubesc si ajunge restul iti arat, nu-ti mai spun.

16. Te iubesc ca-n prima zi, cand raze de soare aurii, cadeaua usor purtate de vant, asupra noastra pe Pamant.Te iubesc, te voi iubi, si chiar daca soarta ne va desparti,iubirea noastra va sta acolo sus scrisa-ntr-o stea.

17. Am vrut sa aflu ce-i iubirea am cautat in dictionar si am gasit numai cuvinte complicate... am cautat in inima mea si te-am gasit pe tine.

18. A iubi inseamna a suferi. Dar pentru ca multi se feresc sa sufere putini stiu sa iubeasca!

19. Din ochii mei caprui curg lacrimi pt tine,din ele acum formez flori albe pt tine si le voi strange intr-un buchet cu fire de vis legate, sa-ti aminteasca ca te iubesc, chiar daca sunt departe...

20. Dragostea este ca lumina soarelui. Ea aduce o stralucire de aur pe fata privitorului său. Și un sentiment cald peste tot corpul lor. Trezește sufletele și deschide ochii. Și când peste ei, lasă miliarde de amintiri mici, numite stele. Pentru a reaminti lumii, că încă există.

21. As vrea sa iubesc marea, dar marea nu iubeste. As vrea sa iubesc pamantul dar pamantul e negru si rece. As vrea sa iubesc oamenii dar ei sunt rai si invidiosi. Te voi iubi numai pe tine pentru ca si tu ma iubesti.

22. Te iubesc cu ochii, te iubesc cu gura,buzele, cu mainele si atingerea lor.Te iubesc cu trupul meu si caldura lui.Te iubesc cu tot sufletul,pana si ratiunea Te iubeste.

23. Iti multumesc pentru ca existi, iti multumesc pentru ca te-am intalnit, iti multumesc pentru ca te pot iubi...

24. Mi-as dori sa fiu o raza de soare, sa te privesc toata ziua si sa te mangai cu razele mele, sau macar o particica din luna sa-ti veghez somnul si sa-ti mangai chipul drag... dar ma bucur ca sunt OM si astfel ma pot bucura de tine, de mangaierile tale, de sarutarile tale si mai ales de iubirea ta!!!

25. Intr-o noapte o stea m-a intrebat:"De ce nu o lasi daca te face sa plangi?"
I-am raspuns:"Stea,tu ti-ai parasi cerul?"

26. Sunt un politist si te arestez pt ca esti tu. E ilegal sa fii atat de frumoasa si sexy. Sentinta este inchisoare pe viata in inima mea.

27. La bine si la greu, vom cauta si vom gasii toate raspunsurile impreuna, fiecare victorie va fi un motiv sa ne iubim mai mult, fiecare infrangere va fi un alt motiv sa ne iubim si mai mult, si ne vom zambii mereu, caci multi vor plange-n jurul nostru cand vom dorii sa ne-mpartasim fericirea, si multi vor rade cand le vom cauta sprijinul, asa ca ne ramanem noi doi, atat de indragostiti si pretiosi unul pentru celalat incat o lume-ntreaga se pierde-n tacere cand privirile noastre se intalnesc zambind...

28. Iubire, ce simplu cuvant pentru necuprinse intelesuri... n-am puterea sa-ti luminez intreaga lume cu ea, dar ti-o voi asterne mereu la picioare cu un zambet dulce, o privire umeda, o imbratisare tandra, sa-ti fie drumul vietii mai usor si eu mai fericita ca ti-e bine langa mine.

29. Am vrut sa aflu ce-i iubirea am cautat in dictionar si am gasit numai cuvinte complicate... am cautat in inima mea si te-am gasit pe tine.

30. Dragostea… Toata viata mea am auzit despre ea, am citit despre ea, am visat la ea, am plans dupa ea. Acum, langa tine, am gasit-o !

31. Mi-e frica sa merg cu masina atunci cand sunt cu tine.Pentru ca atunci cand sunt cu tine sunt beat de fericire si ar putea sa-mi ia permisul.

32. Cand vine noaptea,uita-te pe cer.Daca vezi o stea cazatoare pune-ti o dorinta.Ai incredere,se va indeplini pt ca eu mi-am pus si te-am intalnit pe tine!

33. Te-am ales sa te iubesc Ca am sa-ti indeplinesc toate dorintele, o sa am grija de tine. N-am sa las niciodata ca zambetul tau sa dispara de pe chipul tau. In vremuri bune sau grele vom fi intotdeauna impreuna. Asa cum genele nu se despart niciodata de ochi. Tu vei visa, iar eu iti voi implini visele. In caldura arzatoare a soarelui, eu voi fi umbra ta. Iar cand iti va fi frig, iti voi oferii caldura. Cand ploaia te va deranja voi schimba directia norilor.
 

Unknown


Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nam molestie molestie nisl, eu scelerisque turpis tempus at. Nam luctus ultrices imperdiet.
View all posts by Unknown →

0 comentarii:

Discussion

.

Labels

Text Widget

© 2013 7 Play.RO. WP Theme-junkie Converted by Bloggertheme9.
Proudly Powered by Blogger.
back to top